Saturday, August 22, 2015

welcome / مــــرحبـــــا





Welcome to my first post :)

I have been thinking to start a BLOG and  YOUTUBE channel (which it will come soon ) from 


awhile but today i finally decide to do this . I will love to share with you here my curly hair 


routine the products i used and everything i noticed that it benefits my hair . I am an English 


student and I am still learning the language but i would love to share with you my simple tips 


to make your English language better as possible . I am trying to be a healthy person and to do 


some exercises I so excited to share with you my daily updates as possible . Hope all of us have


 fun and enjoy reading my blog .




مـــــرحبـــــا بالجميع في أول موضوع لي بالمدونة


من فترة وأنا أفكر أسوي لي مدونة و قنانة في اليوتيوب (إن شاءالله قريب) لكن اليوم قررت إني أتوكل على الله و أسويها خاصة 

 انو عندي الكثير لأشاركه معكم حول روتيني للعناية بالشعر المجعد اللي قعدت فتره وأنا أدور و أقرء في المواقع العربية و 

الأجنبية عن أفضل الطرق و المنتجات للعنايه فيه لي الحمدالله وصلت لنتيجة حلوة ورائعة وإن شاءالله كل شي أشاركه معكم هنا 

بالمدونة و بقناتي على اليوتيوب إذا الله أراد إني أفتحها . أنا طالبة لغة إنجليزية ولا زلت أتعلم اللغة ومستواي حاليا رائع 

الحمدالله فأحب ان شاءالله أشارككم بخطوات بسيطة فادتني في البداية لتأسسي لغة حلوة فإن شاءالله تساعكم أيضا لتطوير لغتكم

 ولأستفيد أنا ايضا معكم . أيضا أنا جديدة في عالم الغذاء الصحي والرياضة فبشارككم يومياتي فيها قد ما أقدر . أخيرا أتمنى لي 

ولكم الفايدة و المتعة في قراءة المدونة ووشكرا :)





No comments:

Post a Comment